معرفی شرکت طراحی سایت گرگان:

با توجه به پیشرفت زیاد و چشم گیر اینترنت و کاربران روز افزون فضای مجازی از قبیل شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و اپلیکیشن ها  داشتن وب سایت خاص و منحصر به فرد برای هر شغل و هر فرد لازم است. شرکت طراحی سایت گرگان با بیش از 8 سال تجربه و نزدیک یک صد وب سایت طراحی شده در زمینه های مختلف پیشرو در صنعت برنامه نویس در استان گلستان می باشد. شهر گرگان دارای بیش از 10 شرکت طراحی سایت گرگان است. شرکت ایده پرداز آرین در میان تمام شرکت طراحی سایت گرگان دارای بیشترین نمونه کار در حوزه های مختلف است.

آدرس : گرگان – برج سرمایه طبقه 2 – واحد 21    شماره تماس : 01732262917

نمونه-کار

چرا شرکت طراحی سایت گرگان:

علت موفقیت شرکت استفاده از نیروهای مجرب، خلاق و دارای انگیزه بالا برای پیشرفت می باشد.  هدف اول شرکت جلب رضایت مشتریان گرگان و سایر استان ها است.

شرکت طراحی سایت گرگان

شرکت طراحی سایت گرگان

مکان شرکت طراحی سایت گرگان

شرکت طراحی سایت گرگان در بهترین نقطه شهر واقع شده است. هدف این است  در جای عمومی باشد

این شرکت در میدان کاخ در برج سرمایه که یکی از بزرگترین برج های گرگان است واقع شده است.

زمان کاری شرکت:

با توجه به حجم زیاد و اخذ قراردادهای متفاوت در شرکت طراحی سایت گرگان، بیش از ده نیروی فعال در این شرکت مشغول به کار هستند.

زمان کاری تیم شرکت همه روزه از هشت صبح الی ده شب می باشد. که در تمامی این مدت هدف مدیریت شرکت طراحی سایت گرگان ایجاد محیطی شاد و مهیج برای کارکنان است.

کارمندان:

مدیریت شرکت طراحی سایت گرگان همواره به فکر کارمندان خود است. با افزایش حقوق سعی در حفظ روحیه کارمندان خود دارد.

برای ایجاد انگیزه در این شرکت زمانی برای ریلکس کردن و گوش دادن به موسیقیآرامش بخش و پخش ویدئوهای انگیزشی در نظر گرفته شده است که باعث پیشرفت

این تیم شده است.

موضوع

نمونه کارها

رستوران

رستوران بازار و رستوران ملل

کارخانه صنعتی

شالوده فولاد آسیا – پاکرو پارت

پزشکی

دکتر کلته – دکتر تورج یزدی – دکتر قائمی

شرکت

شرکت توسعه نمایشگاه بین المللی استان گلستان

اداری

جهاد دانشگاهی – سازمان محیط زیست

تالار و هتل

تالار پذیرایی گلریزان – هتل پارتیان

شرکت فلز امید گلستان

 

تیم شرکت طراحی سایت گرگان:

در تیم این شرکت، سه برنامه نویس حرفه ای با بیش از یک دهه تجربه در حال فعالیت هستند. علاوه بر این افراد دو گرافیست حرفه ای و سه مسئول محتوی، یک برنامه نویس اندورید، برنامه نویس ios در شرکت مشغول فعالیت هستند.

عکاسی اختصاصی

با توجه به حساسیت این تیم در پیاده سازی پروژه های گرفته شده در این مجموعه عکاس اختصاصی وجود دارد. تا جهت عکاسی از پروژه ها تیم شرکت را همراهی کند. با گرفتن عکس های زیبا و تنظیم نور در در عکاسی و روتوش حرفه ای موجب شده است وب سایت های این شرکت متفاوت با سایر شرکت ها طراحی و پیاده سازی شود. عکاسی از پروژه ها هزینه ای اضافه از مشتریان عزیز گرفته نمی شود و جزو خدمات ویژه این شرکت است. این ویژگی موجب شده امکانات این شرکت بیشتر از شرکت های طراحی سایت گرگان در استان گلستان و حتی سایر استان ها شده است.

طراحی اختصاصی

مهم ترین مسئله برای شرکت طراحی سایت گرگان استفاده از جدیدترین روش ها برای طراحی وب سایت است به همین دلیل روزانه بیش از پنجاه درصد زمان تیم شرکت را طراحی در نرم افزارهای گرافیکی می گیرد. و این ویژگی این شرکت را منحصر به فرد نسبت به تمامی شرکت های این حوزه کرده است.

روند انجام پروژه در شرکت طراحی سایت گرگان:

در جلسه اول تیم ایده پداز در تلاش است با دادن مشاوره رایگان به مشتریان عزیز راهنمایی لازم را برای استارت پروژه داشته باشند.

مشاوره رایگان

با توجه به اینکه اکثر افراد با هدف وب سایتی متفاوت و یا در واقع یک استارتاپ جدید اقدام به طراحی سایت در گرگان یا طراحی اپلیکشن می کنند پس جلسه مشاوره رایگان می تواند کمک به سزایی به آن ها داشته باشد. در این جلسه همچنین زمان پیشنهادی برای انجام پروژه و مبلغ طراحی محاسبه و به مشتری اعلام می گردد . با داشتن مشتریان زیاد این شرکت اغلب زمان پرژه بیشتر ازسی روز کاری است و گاها زمان به بیش از صد روز موکول می گردد.

 

در جلسه دوم قراد داد منعقد می شود . با توجه به ثبت رسمی این شرکت و داشتن مجوز قانونی تمامی قراردادها در سربرگ رسمی همراه با شماره ثبت و آدرس و شماره ملی تایپ می گردد تا مشتریان از بابت قانونی بودن قرارداد خیالشان راحت گردد. در این جلسه برای وب سایت پیش پرداخت اخذ می گردد. و انجام پرژه وب سایت از همان روز شروع می گردد.

شروع طراحی سایت

بعد از عقد قرارداد ابتدا اتاق فکر برای هر وب سایت در تیم شرکت طراحی سایت گرگان تشکیل می گردد در این تیم برنامه نویس شرکت، طراح و … همفکری می کنند و مسئولیت هر شخص معلوم می گردد.

طرح اولیه

در طی ده روز طرح اولیه توسط طراحان طراحی می شود و در اختیار برنامه نویسان وب قرار می گیرد این تیم با در نظر گرفتن طرح طراحان برنامه نویسی وب سایت را آغار می کنند. بعد از گذشت ده روز جلسه سوم با مشتری برگزار می شود تا طراحی وب سایت را در شرکت طراحی سایت گرگان بررسی کند. در این جلسه نکات مورد نظر یادداشت و اعمال می گردد.

جلسه پایانی

در جلسه چهارم طراحی وب سایت گرگان به اتمام می رسد و وب سایتی که با نظر مشتری و تیم طراحی سایت اتمام شده است برای استفاده رونمایی می شود . و در این جلسه تسویه حساب صورت می گیرد تا وب سایت باز و در اختیار آن ها قرار گیرد.
تمامی تلاش تیم شرکت طراحی سایت گرگان در نظر گرفتن نکات طراحی و برنامه نویسی است.

شرکت طراحی وب سایت گرگان

شرکت طراحی وب سایت گرگان

جلسات آموزشی برای وب سایت:

بعد از پایان یافتن مراحل انجام وب سایت، جلسه آموزشی برگزار می شود.

در این جلسه تمامی نکات و ابهاماتی که برای مشتری ممکن است پیش می آید بررسی می شود. تا مشتریان بتوانند از وب سایت بدون هیچ مشکلی استفاده کنند.

مدیریت کامل وب سایت

با آموزش اولیه تیم طراحی سایت گرگان مشتری میتواند از وب سایت به طور کامل استفاده کند. اما بعد از گذشت ده روز مجددا حلسه با کارشناس پشتیبانی برگزار می شود تا تمامی مشکلاتی که طی این مدت به وجود آمده است رفع شود. زیرا گاها پیش آمده است در جلسه اول تمامی نکات را یاد نگرفته باشند و نیازی به جلسه دوباره باشد. تمامی جلسات آموزش رایگان است تا بابت هزینه وب سایت مشکلی برای مشتری پیش نیاید.

اصول جلسات برگزاری حاصل سالها تلاش تیم شرکت طراحی وب سایت گرگان است که با داشتن متخصصان مختلف در حوزه های متفاوتی از قبیل برنامه نویس وب، طراحی اپلیکیشن اندروید، طراحی اپلیکیشن ios ، عکاس صنعتی، گرافیست اختصصاصی و …. است.